Det ble en litt ergerlig 4. plass på Maksym og Borg VGS denne gang, men bare vent til han blir lærling… Yrkes-NM here we come, dette var bare oppvarmingen
Maksym reiser likevel hjem fra Sam Eyde med mange gode lærdommer og erfaring med seg i bagasjen. Vi er stolte av jobben som dere alle har lagt ned i dette, og av din fremtidige lærebedrift, Brennes Auto Sarpsborg, som viser at de satser på ungdommen, ved å sponse og bidra til trening frem mot NM! Vi gleder oss til å følge deg opp som lærling!








