Thomas Netlandet forlater oss på Bilfag

En æra er over når vår kursinstruktør gjennom mange år Thomas Netlandet avslutter sitt engasjement hos oss . Den 29 april hadde han sin siste kursdag, og fra høsten av må vi finne en ny instruktør (hjelp!). Thomas har jo lenge drevet sitt eget verksted @Netlandet AS og nå skal han i tillegg være både deleier og Verksmester hos Essen Bil AS, så vi forstår godt at han nå må fokusere på disse oppgavene i tiden fremover! Vi ønsker ham masse lykke til, og helt kvitt oss blir han ikke, da han skal ha egen lærling fra høsten av 😉

Del innlegg:

Facebook
LinkedIn
E-post