Den 4. september og i dag den 10. september har vi gjennomført oppstartsmøter/informasjonssamlinger, der alle våre nye lærlinger har vært invitert. Disse dagene har vi gått igjennom masse nyttig og nødvendig informasjon om det å være lærling og ansatt. Det aller viktigste budskapet, som kan gjentas til det kjedsommelige er: RING OSS – hvis dere lurer på noe, har det vanskelig privat, har det vanskelig på jobb, «hvis katta til naboen har fått diarrè»… ja uansett egentlig! Selv om dere ikke tror at VI kan hjelpe – så kjenner vi noen som kan hjelpe, eller det kan hende at det hjelper å bare snakke om det! Utrolig – men sant!
Kontaktinformasjon til oss alle finner dere HER.
Kurskalendere også er sendt ut til alle som skal delta på Grunnkurs – det vil si alle lærlinger som skal skru på noe (unntatt er da reservedel og salg, bilpleie og lakk-lærlinger! OG lærlinger som har 3 eller flere år læretid – de får kurs fra neste år!). Sjekk mailboksen! Alle som er lærlinger på Lette kjt og Tunge kjt har fått TO kurskalendere å forholde seg til, disse fungerer SAMMEN! Kurskalendere for resterende fag kommer utover, følg med på mail!
