Forrige torsdag hadde vi vår årlige avslutningstur for årets avsluttende lærlinger! Det pleier å være stor stas, og i år fikk vi også supert vær å tilbringe dagen i! Gocart-kjøring, fabrikkbesøk i Volvo-fabrikken på Torslanda, og en og annen burger må til 😉 Her kommer noen av inntrykkene fra dagen i bilder og videosnutter. Vi gratulerer alle som allerede har bestått sin fagprøve i år, og ønsker alle som har den foran seg masse lykke til!










