Avslutningssamlingen ble som vanlig suksess :)

Forrige torsdag hadde vi vår årlige avslutningstur for årets avsluttende lærlinger! Det pleier å være stor stas, og i år fikk vi også supert vær å tilbringe dagen i! Gocart-kjøring, fabrikkbesøk i Volvo-fabrikken på Torslanda, og en og annen burger må til  ðŸ˜‰ Her kommer noen av inntrykkene fra dagen i bilder og videosnutter. Vi gratulerer alle som allerede har bestått sin fagprøve i år, og ønsker alle som har den foran seg masse lykke til!

Vinner: Jon-Renè Olsen, 2.plass: Daniel Engøy Lien, 3.plass: Ludvik Tangen Staås

Del innlegg:

Facebook
LinkedIn
E-post