I går feiret vi Årets Bilfaglærling 2023: Victoria Lersbryggen Finstad.
Hun fullførte sin læretid hos Sulland Auto i Moss og fikk Bestått Meget Godt på sin fagprøve. Hun har også utmerket seg helt fra hun var elev ved ÅS VGS ved å være en svært interessert, engasjert og vitebegjærlig ungdom.
Når vi feirer Årets Lærling spanderer vi middag og deler ut diplom og blomster selvfølgelig! På bildet ser vi fra venstre: Christoffer (Sulland), Henrik (far), Anita (mor), vår egen Bjarte, kjæreste Martin og Victoria selv.
Vi ønsker Victoria til lykke med utmerkelsen, og masse lykke til videre i yrkes karrieren!
