Da er årets utgave av Roadshow med OSS over for denne gang. Vi var heldige å få «gå ut med et smell» på Askim VGS i strålende sol med «Følg drømmen ikke strømmen», som ble en super dag foR alle involverte!
Vi takker alle skolene for deres samarbeid, våre medlemsbedrifter som stiller opp i vått og tørt for oss, og alle unge håpefulle besøkere som har kommet innom. En spesiell takk retter vi til alle VG2-elever som har hjulpet oss som CREW, og Team Verksted Askim som strakk seg langt utover det som kan forventes med flotte blikkfang på Askim, dere gjør det litt ekstra morsomt å orke! NYTT for i år var jo at vi samarbeidet med Opplæringskontoret for Service og Samferdsel (OSS) – og det har vært veldig gøy, så det tror vi at vi gjør igjen! Dermed retter vi også en stort takk till OSS-crewet; Øivind, Ole Jacob, Jan Ove, og ikke minst Liv-Marit som har vært en uvurderlig samarbeidspartner for Mai-Britt i koordineringen av denne «galskapen!
Roadshow er et stort maskineri, og krever mye av både oss, skolene, bedriftene og elevene – vi håper det gir uttelling i mange nye gode søkere til både Bilbransjen og Transportbransjen på sikt, og at skolene står klare til å ta vare på dem på VG1 og VG2!














































