Søknadsskjemaet er nå åpent! Løp og Søk 🙂
Hvis DU vil ha en mulighet til å få jobbe i Bilbransjen i Vinterferien så må du søke nå! Søknadsfristen er 2.januar!
Søknadsskjemaet finner du HER
Prosjektet heter «Jobb med oss» – og innebærer kort fortalt at ungdommer på 10-trinn på ungdomsskolen, VG1 TIP eller VG1 Elektro, kan søke om vinterferie-jobb hos våre medlemsbedrifter. Vi har 10 plasser å fylle opp ute hos våre bedrifter i Indre Østfold. Vi har: 3 plasser på Lette kjøretøy (personbilmekaniker), 1 plass på Tunge kjøretøy (Lastebilmekaniker), 2 plasser på Bilskade (Biloppretter), 1 plass på Billakkerer, 1 plass på Bilpleie og 1 plass på Reservedel (Delelagermedarbeider).
Ungdommene som blir plukket ut til å delta får mulighet til BÅDE å tjene 5000 kroner (!) OG bli bedre kjent med hva bransjen kan tilby dem som yrkes- og utdannings-arena. Vi kommer til å bruke Yrkesmessen i Askimhallen den 29.januar til å markedsføre prosjektet, og vi vil synes i sosiale medier.
