En litt sur 4-de plass til Maksym!
Det ble en litt ergerlig 4. plass på Maksym og Borg VGS denne gang, men bare vent til han blir lærling… Yrkes-NM here we come, dette var bare oppvarmingen Maksym reiser likevel hjem fra Sam Eyde med mange gode lærdommer og erfaring med seg i bagasjen. Vi er stolte av jobben som dere alle har […]
En litt sur 4-de plass til Maksym! Read More »

